Onze strategie voor SEO houden wij zo transparant mogelijk. Wekelijkse of maandelijkse rapportages staan hierbij centraal. Met jouw vakkennis en onze online expertise wordt het maximale uit iedere campagne gehaald. Bekijk hieronder onze strategie. Strategie 1 Wij brengen alle mogelijkheden in kaart door middel van een SEO check. Wat is de huidige stand van zaken en waar liggen jouw mogelijkheden? 2 Brainstormen over wat voor strategie het beste bij jouw bedrijf past. Dit wordt gedaan met jouw kennis van de branche en onze online ervaring. 3 Voorstel doen van de campagne. Na goed overleg kan deze worden begonnen. Er zal tijdens de looptijd van de campagne contact worden gehouden en wekelijks of maandelijks worden gerapporteerd. 4 Constante optimalisatie. Bij SEO is het belangrijk om blijvend te optimaliseren zodat de voorsprong op de concurrent wordt behouden. Bij SEO is het belangrijk om te onthouden dat het een proces is dat vaak vele maanden in beslag neemt voordat het een optimaal resultaat geeft. Bedrijven huren hiervoor vaak een externe SEO specialist of bureau voor in. Ik gebruik als SEO freelancer voor mijn bedrijf (Ralf van Veen) de nieuwste methodes om bedrijven veilig en transparant hoger in Google te brengen. Bedrijven willen vaak op bepaalde relevante zoekwoorden hogerop in Google komen. Deze zoekwoorden hebben dan meestal de potentie om relevante bezoekers naar de website van de klant te brengen. Het doel van een SEO traject kan variëren. Als SEO freelancer in Rotterdam kom ik meer dan eens tegen dat de klant zijn of haar doelstelling is om meer omzet te genereren. Een goede methode om dit te bewerkstelligen is het gebruiken van “long tail zoekwoorden”. Dit zijn zoekwoorden waarop minder volume zit maar de kans dat een klant daadwerkelijk een aankoop wilt doen is groter. Wanneer je voor de andere zoekwoorden kiest, met vaak meer volume, heb je een grote kans dat de potentiele klanten nog in de oriëntatiefase zitten. De SEO betekenis is voor mij het veilig en transparant hoger in de zoekmachines komen. De website dient hiervoor te worden geoptimaliseerd voor de bezoeker, niet voor de zoekmachines. Vaak zie je, wanneer er een SEO’er aan een website werkt met weinig ervaring, dat de teksten vol zitten met het exacte zoekwoord waarop de website wilt worden gevonden. Het is belangrijk om hierbij ook synoniemen van het zoekwoord te gebruiken en het gebruikersvriendelijk te houden. Ben je benieuwd naar jouw mogelijkheden? Neem contact op met Ralf van Veen. Een SEO freelancer in Rotterdam. |
https://ralfvanveen.com/seo-betekenis |
